Dear Passenger:
For Grupo Aeroportuario del Pacífico it's a priority to follow operational safety standards within our airports, including the application of preventive measures to avoid the spread of COVID.
We remind you that it's obligatory the correct use of masks throughout your stay at the airports and during your flight, as well as:
- Go to the airport, only if you are the one boarding the flight, in order to avoid unnecessary crowds.
- Maintain social distancing.
- Constant hand sanitization.
- Avoid travel if you have COVID-related symptoms.
For international flights, it is necessary to verify the information on COVID-19 requirements of the destination country with the airline.

 
 
 

Mexicali

Índice General de Calidad

Con el objetivo de conocer la percepción de Calidad de nuestros pasajeros sobre las instalaciones y los diferentes servicios que se ofrecen dentro del Aeropuerto, GAP ha establecido el proceso de Levantamiento de Encuestas de Satisfacción enfocadas hacia el pasajero de Llegada y Salida, y así detectar nuestras áreas de oportunidad para la mejora continua. El proceso se realiza de forma continua arrojando resultados de manera mensual, utilizando un tamaño de muestra aleatoria de acuerdo al flujo de pasajeros en el aeropuerto,  la escala utilizada va del 1-5, donde 1 es la calificación más baja y 5 la más alta.

 

Febrero 2017 

 

Febrero 2018